盡情玩, 盡情食, 盡情瞓

2015年4月29日 星期三

小肥羊の弁当

 
傅小孩便當好久沒出現了, 壽司真系幾好, 少油少肉!
 

4 則留言:

  1. WA~ 好正WOW~ 不過我一定唔夠飽~ 好耐無見~ 轉晒 BLOGSPOT 都唔識搵返以前D人 ><

    回覆刪除
  2. 你用真名留話, 我都唔知你系邊個, 哈哈, 之前網名系咩

    回覆刪除
  3. 你好,之前一路有睇開你的文章,轉到這裡私有化了,可以加我嗎?

    回覆刪除
  4. hi ! 您好嗎? 我之前一路也追開您的blog, 很喜歡看您的食譜, 不同種類的煮蝦及牛肋骨,日式~韓式的食譜 好難忘, 還有你去關西旅遊的blog, 我記得有一個是去溫泉很震憾的魚生及日式火鍋..好想再看一次跟你去, 可否,blog 再加番我? 或者告訴我溫泉地址...謝謝

    回覆刪除