盡情玩, 盡情食, 盡情瞓

2014年7月31日 星期四

無啦啦開P

放暑假了, 所以C9帶埋小孩來我家開P, 全部一手包辨!!
 
 
 
 
 
 


 

 

 
                          

未私有化前, 都會貼食開飯POST.....HEHEHE

 

4 則留言:

  1. 好靚嘅粉紫色系列呀!!
    仲話我買得多?與你相比,簡直係小巫見大巫啦!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最初買是紫色, 我個人鍾意一SET過, 所以米全部儲紫色囉, 深紫都停產唔出, 買少見少

      刪除
  2. 想開party了,哈哈
    偷下師先

    回覆刪除
  3. 正呀
    我宜家連煮飯都有D難道, 唔好講話整咁多食物開P

    回覆刪除